Welkom in de fabelachtige wereld van Elvenar!

Logo_Elvenar

Hamburg, 3 juni 2015

Welkom in de fabelachtige wereld van Elvenar!

– Internationale versie van sprookjesachtige MMO wordt vandaag gelanceerd –

InnoGames zet vanaf vandaag de poorten van hun feeërieke strategiespel Elvenar voor iedereen wagenwijd open. De game is vanaf nu wereldwijd speelbaar in het Engels op de internationale server en in de komende weken wordt dit aanbod uitgebreid met meer dan twintig extra talen, waaronder het Nederlands en het Frans.

Elvenar is een strategische online city builder die zich afspeelt in een exotische fantasiewereld. De focus van het spel ligt op het uitbouwen van je sprookjesdorp tot een magische metropool, maar handel drijven of de wijde wereld intrekken is ook belangrijk. Of je dat onder de vlag van het elfen- of mensenras doet, beïnvloedt niet alleen de look van je inwoners en gebouwen, maar bepaalt ook welke technologieën en units je als speler ter beschikking krijgt. Zo zijn elfen magische wezens die respect hebben voor de natuur, terwijl de mensen eerder ambitieuze en vastberaden ingenieurs zijn.

Naast grondstoffen beheren en vaardigheden vrijspelen, houden spelers maar beter een oog op de wereldkaart. Daar kunnen ze naburige stammen ontmoeten, nieuwe gebieden bestuderen en op zoek gaan naar verboden magische artefacten die bewaakt worden door boosaardige wezens. Het spel voorziet een heleboel verschillende strijdtonelen en de 3D-geanimeerde  strategische gevechten maken van elke confrontatie met de meer dan twintig verschillende monsters een unieke uitdaging.

Met meer dan 150 miljoen geregistreerde gebruikers, is InnoGames een van de grootste ontwikkelaars en aanbieders van online games. Het in Hamburg gevestigde bedrijf scoorde reeds monstersuccessen met onder andere Tribal Wars, Forge of Empires en Grepolis.

PLAY_NOW_elf

elvenar-elven-kingdom

elvenar-human-building-style

elvenar-human-empire