Breng de kanonnen in stelling! Closed betavan Rising Generals start vandaag @innogames via @cosmocover

Logo_Rising_Generals

Hamburg, 21 augustus

Breng de kanonnen in stelling! Closed betavan Rising Generals start vandaag

– Strategiefanaten kunnen hun vijanden vanaf nu platbombarderen in hun browser –

Met de start van het langverwachte Rising Generals zet InnoGames zijn succesvolle doortocht langs het browsergamelandschap verder. Vanaf vandaag kunnen heel wat spelers, die zich op voorhand geregistreerd hebben, voor het eerst deel uitmaken van de epische realtime gevechten.Indien spelers een betacode in hun mailbox hebben gevonden, kunnen ze deze activeren op beta.risinggenerals.com. De Duitse ontwikkelaar zal in de nabije toekomst ook codes verloten via social media en allerhande loterijen op websites. Spelers die zich niet hebben aangemeld kunnen dit nog steeds doen via www.risinggenerals.com om in de nabije toekomst kans te maken op een beta code. Het aantal spelers dat toegang krijgt tot de beta zal immers stelselmatig verhoogd worden naarmate de mobiele versies voor iOS en Android worden afgewerkt.

YouTube Direct

Rising Generals is een strategische MMO die zich afspeelt op een hedendaags strijdtoneel en een sterke focus heeft op PvP (player versus player) gevechten. Het spel is ontworpen voor korte maar intense speelsessies en zit boordevol actievolle momenten. Als meester-strateeg weet je als geen ander wanneer je welk onderdeel van je uitgebreide arsenaal aan aanvalsmogelijkheden moet inzetten. Er is keuze uit meer dan twintig verschillende eenheden, van zwaar bepantserde tanks en lichtvoetige infanterie, tot vliegensvlugge helikopers en wendbare gevechtsvliegtuigen. De oorlogsgebieden van Rising Generals bieden plaats aan 40.000 spelers, die in zogenaamde Battle Groups allianties met elkaar kunnen aangaan om de heerschappij over een regio veilig te stellen. Met behulp van wat innovatieve spitstechnologie of enkele ervaren officieren, krijgt je leger bovendien nog een extra duwtje in de rug. De knappe 3D-animaties zorgen er niet alleen voor dat ieder gevecht uniek aanvoelt, je ziet tevens in één oogopslag hoe het met je strijdende troepen gesteld is.

InnoGames kreeg voor de ontwikkeling van Rising Generals de hulp van de legendarische game designer Bruce Shelley, die aan rasechte strategieklassiekers als Civilization en Age of Empires meewerkte. Hij was heel nauw bij het ontwikkelproces betrokken en spendeerde heel wat uurtjes op het hoofdkwartier van InnoGames in Hamburg.

Met 130 miljoen geregistreerde spelers, is InnoGames een van de grootste ontwikkelaars en aanbieders van gratis online games. De in Hamburg gevestigde onderneming stelt momenteel 340 professionals uit 25 landen tewerk. Het bedrijf scoorde monstersuccessen met Tribal Wars, Grepolis en Forge of Empires.

Rising_Generals_Wallpaper

Rising_Generals_Tanks
    iPadAir_screen1
    Screenshot_RG_Base