Sonic Dash Launch Nl

• sonic-dash-launch-nl

Problemen met de weergave van deze e-mail? Klik hier

Sonic Dash vanaf nu verkrijgbaar in de app store

Nu verkrijgbaar!

Londres & San Fransisco – 7 maart 2013
    SEGA® Europe en SEGA® of America Inc. kondigen met trots de aanstaande release van Sonic Dash™ aan. De game is ontwikkeld door HardlightStudios en belooft spelers voor het eerst een volledige 3D Sonic wereld op telefoons en tablets. Nooit eerder zag een oneindige ren game er zo fantastisch uit! Sonic Dash rent vanaf vandaag naar de App Store voor €1,79 en is speelbaar op iPod® touch, iPad® en iPhone® via de volgende link: https://itunes.apple.com/app/id582654048?mt=8.

Ren als Sonic of als een van zijn vrienden door het zonnige Seaside Hill. Maak gebruik van de unieke vaardigheden die de speelbare karakters bezitten wanneer je al rennend en springend op hoge snelheid de wereld verkend. Heb jij alle vingervlugheid die nodig is om de vele vijanden, gevaren en loopings te trotseren?

Verdien of koop nieuwe power-ups zoals levens, voorsprong op tegenstanders en ring magneten en versla vijanden met de verwoestende spin-aanval van Sonic. Strijd daarnaast met je vrienden in de leaderboards om onderling uit te vechten wie het allersnelst is. Je kunt Sonic waarschijnlijk niet bijhouden, maar je kunt wel met hem rennen door de heuvels van Seaside Hills!

About SEGA® Europe Ltd.:
    SEGA® Europe Ltd. is the European Distribution arm of Tokyo, Japan-based SEGA® Corporation, and a worldwide leader in interactive entertainment both inside and outside the home. The company develops and distributes interactive entertainment software products for a variety of hardware platforms including PC, wireless devices, and those manufactured by Nintendo, Microsoft and Sony Computer Entertainment Europe. SEGA Europe’s web site is located at www.sega.com.

About SEGA® of America, Inc.:
    SEGA® of America, Inc. is the American arm of Tokyo, Japan-based SEGA® Corporation, a worldwide leader in interactive entertainment both inside and outside the home. The company develops, publishes and distributes interactive entertainment software products for a variety of hardware platforms including PC, wireless devices, and those manufactured by Nintendo, Microsoft and Sony Computer Entertainment Inc. SEGA of America’s Web site is located at www.sega.com.

screenshot1

screenshot2

screenshot3

Key Art