Tribal Wars 2 voegt extra smaak aan de mix toe met Tribe Skills feature

Hamburg, 6 oktober 2015.

Tribal Wars 2 voegt extra smaak aan de mix toe met Tribe Skills feature

– Strategische cross-platform browsergame krijgt stevige update –

De Duitse ontwikkelaar InnoGames lanceert vandaag een nieuwe feature voor hun strategische klassieker Tribal Wars 2, genaamd Tribe Skills. Door met je groep bepaalde grondstoffen te doneren, kunnen spelers vanaf vandaag de kracht van hun stam versterken en zo exclusieve vaardigheden vrijspelen. Meer details over de nieuwigheden, die vanaf vandaag live gaan op alle servers, kan je in onderstaande video terugvinden.

Door vrijwillige grondstoffen te doneren kunnen spelers ervaringspunten sprokkelen voor hun stam. Eenmaal je volgelingen voldoende macht vergaard hebben, stijg je in level en word je beloond met vaardigheidspunten. Deze kunnen gebruikt worden om allerhande skills vrij te spelen die van toepassing zijn op alle leden van je stam. Zo kunnen ze tijdens raids meer buit verzilveren, zich beter verdedigen tegen vijandelijke spionnen of kunnen zich simpelweg meer leden bij je bende aansluiten. Tribe skills staan garant voor meer tactische opties zodat betrokken stamhoofden makkelijk het strategische voordeel halen over vijandige legers van gelijkaardige grootte.

In Tribal Wars 2 ben je de leider van een klein middeleeuws dorp en is het jouw taak om je rijk uit te breiden. De oorlog woedt overal, en je zal constant moeten strijden om te overleven. Deze MMO focust zich dan ook op real-time strategische gevechten met en tegen andere spelers. Het spel treedt in de voetsporen van voorganger Tribal Wars, met 55 miljoen geregistreerde spelers een van de meest legendarische browsergames ooit.

Met meer dan 150 miljoen geregistreerde spelers is InnoGames een van de grootste aanbieders van online games. De in Hamburg gevestigde firma stelt 350 talenten uit 25 landen tewerk. Het bedrijf scoorde ongeziene kassuccessen met onder andere Tribal Wars, Forge of Empires en Grepolis.

Assets

tribe_skills

TW2_Wallpaper_01

TW_browser_4