Sneller vooruitgang boeken in Tribal Wars 2 dankzij tweede dorp

TW2logo

Hamburg, 10 april 2015

Sneller vooruitgang boeken in Tribal Wars 2 dankzij tweede dorp

InnoGames breidt hun online strategie game Tribal Wars 2 vandaag uit met een nieuwe feature, die de snelheid aan het begin van het spel stevig de hoogte instuwt. Door bepaalde opdrachten binnen de vijf dagen te vervullen kunnen spelers vanaf nu sneller de controle over een tweede dorp krijgen. Aan de manier waarop nadien extra dorpen worden veroverd, verandert niets. Dankzij de update is het voor spelers een stuk makkelijker om sneller door te stoten tot de kern van het spel.

Senior Product Manager Nino Protic licht het waarom van de nieuwe feature verder toe: “Je ervaart de essentie van Tribal Wars 2 pas écht wanneer je een uitgestrekt rijk bestuurt door soldaten van het ene dorp naar het andere te dirigeren en de vijand zo op strategische wijze te bestoken. Momenteel duurt het echter ongeveer twee weken vooraleer spelers hun tweede dorp veroveren en dit gevoel kunnen ervaren. Reden genoeg om dit aan te passen zodat iedereen sneller van de pure Tribal Wars 2 ervaring kan proeven!

In Tribal Wars 2 ben je de leider van een klein middeleeuws dorp en is het jouw taak om je rijk uit te breiden. De oorlog woedt overal, en je zal constant moeten strijden om te overleven. Deze MMO focust zich dan ook op realtime strategische gevechten met en tegen andere spelers. Het spel werd zo ontworpen dat je met slechts één account toegang hebt tot zowel de iOS-, Android -, en browserversie van de game, zodat je altijd dezelfde wereld, vrienden en vijanden zal delen. Momenteel is de game te spelen via browser en op Android-toestellen; de iOS-applicatie komt er in de volgende maanden aan.
    Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=RUDAsG_GPJo

Met ongeveer 150 miljoen geregistreerde spelers is InnoGames een van de grootste aanbieders van online games. De in Hamburg gevestigde firma stelt 350 talenten uit 30 landen tewerk. Het scoorde onder andere gigantische successen met Forge of EmpiresTribal Wars en Grepolis.

TW2_Wallpaper_01

TW_browser_1

TW_browser_4

TW2_browser_4