Releasedatum Persona 4 Golden™ & Persona 3 Portable™ aangekondigd

• Persbericht

Releasedatum Persona 4 Golden™ & Persona 3 Portable™ aangekondigd

– Franchise-hits Persona 4 Golden & Persona 3 Portable verschijnen 19 januari 2023 voor het eerst op de moderne consoles! –

IRVINE, Californië – 11 oktober 2022 – ATLUS heeft afgelopen weekend de verschijningsdatum voor Persona 4 Golden en Persona 3 Portable bekendgemaakt tijdens het Persona 25th Anniversary Super Live P-Sound Wish 2022-concert in Chiba, Japan. Beide titels verschijnen 19 januari 2023 op Xbox Game Pass, Xbox Series X|S, Xbox One, Windows PC, Steam, PlayStation®4 en Nintendo Switch. De games zijn vanaf dag één beschikbaar voor abonnees van Xbox Game Pass en PC Game Pass.

Bekijk de aankondiging hier.

Persona 4 Golden: ze zeggen dat als je op een regenachtige avond naar de televisie staart, je soulmate zal verschijnen… Dit vreemde gerucht doet al snel de ronde door het plattelandsdorp Inaba, de nieuwe woonplaats van de hoofdrolspeler, net op het moment dat een reeks mysterieuze moorden begint. Wanneer de protagonist en zijn vrienden op zoek gaan naar de waarheid, openen ze de deur naar een andere wereld.

Geniet voor het eerst van Persona 4 Golden met schermteksten in het Frans, Italiaans, Duits en Spaans!

Persona 3 Portable: als ik je vertel dat er een uur “verborgen” is tussen vandaag en morgen… geloof je me dan? Deze onbekende tijd is het “Donkere uur”. Een onbekende stilte verzwelgt de stad, mensen veranderen in griezelige doodskisten en monsters uit andere dimensies genaamd Schaduwen dwalen rond. Op een nacht wordt onze protagonist aangevallen door deze Schaduwen. Als alle hoop verloren lijkt, ontwaakt de kracht in hun hart… hun Persona.

Persona 3 Portable heeft verbeterde graphics en is voor het eerst beschikbaar met schermteksten in het Frans, Italiaans, Duits en Spaans. Ook is de game voor het eerst beschikbaar op pc via Windows en Steam!

Kijk voor meer informatie over beide titels op persona.atlus.com

Over ATLUS
    ATLUS levert onvergetelijke, verhaalgedreven game-ervaringen aan enthousiaste en toegewijde fans over de hele wereld, zoals de voor The Game Awards 2020 en de D.I.C.E. Awards 2021 genomineerde RPG Persona 5 Royal, de langlopende, legendarische JRPG-reeks Shin Megami Tensei™, de baanbrekende actie-avontuur/puzzelgame Catherine™ en nog veel meer. Ga voor meer informatie naar www.atlus.com.

Over SEGA of America, Inc.
    SEGA of America, Inc. is de Amerikaanse tak van SEGA CORPORATION uit Tokio, wereldleider op het gebied van interactief entertainment. SEGA of America, dat werd opgericht in 1986, publiceert en ontwikkelt innovatieve interactieve entertainmentervaringen voor consoles, pc, mobiele en opkomende platforms. In 2020 stond SEGA op de eerste plaats van Metacritic’s Annual Game Publisher Rankings. Onder de wereldwijd geliefde franchises bevinden zich onder andere Sonic the Hedgehog, Yakuza, Virtua Fighter, Super Monkey Ball en Crazy Taxi, evenals Atlus’ Persona- en Shin Megami Tensei-series. Sinds zijn debuut meer dan 30 jaar geleden is Sonic uitgegroeid tot een entertainmenticoon die verschenen is in tientallen games, tv-series, speelfilms, merchandise en meer. SEGA of America heeft kantoren in Irvine en Burbank, Californië. Ga naar www.sega.com.

Contact
    Voor alle media/interview aanvragen, neem contact op met Cosmocover via email of telefoon: