InnoGames TV van november zet zich schrap voor de toekomst

InnogamesTV_Logo

Hamburg, 30 oktober 2015.

InnoGames TV van november zet zich schrap voor de toekomst

– Kom alles te weten over nieuwigheden in Forge of Empires, Elvenar en win een Kindle Fire! –

Vorige week was het Back to the Future day en om dat te vieren, krijgen we in de nieuwste episode van InnoGames TV, de maandelijkse video podcast van de Duitse ontwikkelaar, een exclusieve eerste blik op het nieuwe tijdperk dat binnenkort aanbreekt in Forge of Empires. Verder is er ook aandacht voor de laatste updates van Elvenar en handelt de 14 minuten durende show over allerhande ingame evenementen en ander spannend bedrijfsnieuws.

Er vallen deze maand ook prijzen te winnen. Om de release van Forge of Empires voor Kindle Fire in de verf te zetten, maak je als kijker kans om zo’n geweldig toestel in de wacht te slepen. Om deel te nemen hoef je enkel te abonneren op het YouTube-kanaal van InnoGames en daarna een mailtje te sturen naar TV@innogames.com met vermelding van je gebruikersnaam. Alsof dat nog niet voldoende was, onthult game designer Peer een compleet nieuw tijdperk: welkom in de toekomst!

Nog op het programma: updates, previews en nieuws over een heleboel andere titels. De makers van Elvenar tonen de nieuwe feature Ancient Wonders, terwijl je voor Tribal Wars 2 meer uitleg krijgt rond een update om het spel beter te balanceren. Daarbovenop kunnen we antiek griezelen met het Halloween event van Grepolis en hebben we het ook over het Dia de los Muertos evenement in The West. Tenslotte krijgen we een uitgebreide preview van het New Quest systeem voor de originele Tribal Wars.

InnoGames TV is de maandelijkse video podcast van InnoGames, waarbij de community op de hoogte wordt gehouden over de laatste ontwikkelingen van het uitgebreide portfolio games van de ontwikkelaar. De show is in het Engels gesproken, maar wordt op YouTube in zes verschillende talen ondertiteld.

Met meer dan 150 miljoen geregistreerde spelers is InnoGames een van de grootste aanbieders van online games. De in Hamburg gevestigde firma stelt 350 kandidaten uit 30 landen tewerk. Het bedrijf scoorde ongeziene kassuccessen met onder andere Tribal Wars, Forge of Empires en Grepolis.

Press Kit
    Persaanvragen
    Voor vragen en/of reviewexemplaren neemt u contact op met Cosmocover:
    innogames@cosmocover.com