Elvenar laat zich bewonderen in nieuwe gameplay video

Hamburg, 8 april 2015

Elvenar laat zich bewonderen in nieuwe gameplay video

– Bètaversie vanaf nu speelbaar voor iedereen –

De Duitse spelgigant InnoGames laat vandaag een nieuwe gameplay trailer van hun fantasierijke strategiespel Elvenar op de wereld los.Het filmpje maakt spelers warm voor de originele spelelementen van de online city builder en geeft tevens een voorsmaakje van hoe de steden van zowel elfen als mensen kunnen evolueren. Wie trouwens nog steeds geen toegang tot de bèta, die sinds het begin van dit jaar loopt, heeft bemachtigd, kan vanaf vandaag zonder key met de Engelstalige versie aan de slag. Andere taalversies volgen in de komende weken.

Elvenar is een strategische online city builder die zich afspeelt in een exotische fantasiewereld. De focus van het spel ligt op het uitbouwen van je sprookjesdorp tot een magische metropool, maar handel drijven of de wijde wereld intrekken is ook belangrijk. Of je dat onder de vlag van het elfen- of mensenras doet, beïnvloedt niet alleen de look van je inwoners en gebouwen, maar bepaalt ook welke technologieën en units je als speler ter beschikking krijgt. Zo zijn elfen magische wezens die respect hebben voor de natuur, terwijl de mensen eerder ambitieuze en vastberaden ingenieurs zijn.

Naast grondstoffen beheren en vaardigheden vrijspelen, houden spelers maar beter een oog op de wereldkaart. Daar kunnen ze naburige stammen ontmoeten, nieuwe gebieden bestuderen en op zoek gaan naar verboden magische artefacten die bewaakt worden door boosaardige wezens. Het spel voorziet een heleboel verschillende strijdtonelen en de 3D-geanimeerde  strategische gevechten maken van elke confrontatie met de meer dan twintig verschillende monsters een unieke uitdaging.

Met ongeveer 150 miljoen geregistreerde spelers is InnoGames een van de grootste aanbieders van online games. De in Hamburg gevestigde firma stelt 350 talenten uit 30 landen tewerk. Het scoorde onder andere gigantische successen met Forge of EmpiresTribal Wars en Grepolis.

elvenar-wallpaper

PLAY_NOW_elf

elvenar-human-empire

elvenar-elven-building-style